Časté dotazy

Lze vyzvednout zboží osobně?

Ano, zboží lze vyzvednout osobně v naší provozovně na adrese:

KK Serafin s.r.o.

K Dolům 10

Praha 4 - Modřany

 

Je možné platit platební kartou?

Ano, platební terminál je na pobočce Praha 4, Modřany , K Dolům 10

 

Jak postupovat při reklamaci?

Vyplníte reklamační formulář, který naleznete v sekci reklamace (reklamační formulář ke stažení).

  • spolu se zbožím vyreklamujete na prodejně K dolům  937/10, Praha 4
    nebo
  • zašlete společně se zbožím na naši adresu KK Serafin s.r.o., K dolům  937/10, Praha 4

Reklamační formulář najdete v článku reklamace. Vaše reklamace bude vyřízena do 14 ti dnů od dodání

 

Zasíláte i větší zboží? Stojan, A1, apod..?

Ano, zasíláme, pokud je zboží větších rozměrů,  výdejny zboží vám je nepřeberou. Zasíláme tedy dopravcem PPL NADROZMĚRNÉ ZBOŽÍ. Na toto jste upozorněni již v průběhu objednávky včetně ceny za dopravu. U zboží naleznete příznak " Příplatek za dopravu".

 

Objednám si plátno a např. terpentýn v plechovce, přijde mi zboží v pořádku?

Vždy se snažíme takto odlišné produkty zabalit a probalit tak, aby nedošlo během přepravy k poškození. To ale může navýšit objem přepravovaného zboží.

V tomto případě se Serafinshop spojí se zákazníkem a informuje ho o této skutečnosti. Zboží bude odesláno až po domluvě a odsouhlasení zákazníkem. 

 

Nenašli jste otázku co vás zajímá?

Volejte na tel 774 068 893