Časté dotazy
Lze vyzvednout zboží osobně?
Ano, zboží lze vyzvednout osobně v naší provozovně na adrese:
KK Serafin s.r.o.
K Dolům 10
Praha 4 - Modřany
Je možné platit platební kartou?
Ano, platební terminál je na pobočce Praha 4, Modřany , K Dolům 10
Jak postupovat při reklamaci?
Vyplníte reklamační formulář, který naleznete v sekci reklamace (reklamační formulář ke stažení).
- spolu se zbožím vyreklamujete na prodejně K dolům 937/10, Praha 4
nebo - zašlete společně se zbožím na naši adresu KK Serafin s.r.o., K dolům 937/10, Praha 4
Reklamační formulář najdete v článku reklamace. Vaše reklamace bude vyřízena do 14 ti dnů od dodání
Zasíláte i větší zboží? Stojan, A1, apod..?
Ano, zasíláme, pokud je zboží větších rozměrů, výdejny zboží vám je nepřeberou. Zasíláme tedy dopravcem PPL NADROZMĚRNÉ ZBOŽÍ. Na toto jste upozorněni již v průběhu objednávky včetně ceny za dopravu. U zboží naleznete příznak " Příplatek za dopravu".
Objednám si plátno a např. terpentýn v plechovce, přijde mi zboží v pořádku?
Vždy se snažíme takto odlišné produkty zabalit a probalit tak, aby nedošlo během přepravy k poškození. To ale může navýšit objem přepravovaného zboží.
V tomto případě se Serafinshop spojí se zákazníkem a informuje ho o této skutečnosti. Zboží bude odesláno až po domluvě a odsouhlasení zákazníkem.
Nenašli jste otázku co vás zajímá?
Volejte na tel 774 068 893